Skip to main content

 

Το μεγάλο πρόβλημα της κοινής Ομοιοπαθητικής είναι η υποκειμενικότητα στην επιλογή του κατάλληλου φαρμάκου.

Οφείλεται κυρίως στο ότι ο ιστοριολήπτης (αυτός που λαμβάνει το ιστορικό) δεν γνωρίζει τους κανόνες του MAN.I.N.A (MANS INTELLECTUAL NORMALITIES AND ABNORMALITIES)

Αδυνατεί να διαχειριστεί με ακρίβεια τις πληροφορίες που λαμβάνει από τον εξεταζόμενο.

Στην κοινή ομοιοπαθητική ο ιστοριολήπτης απευθύνει στον εξεταζόμενο πολλές ερωτήσεις, με στόχο να διευκρινίσει τη συναισθηματική του φόρτιση απέναντι σε άτομα ή καταστάσεις.

Οι ερωτήσεις του ιστοριολήπτη κρύβουν ένα μεγάλο βαθμό υποκειμενικότητας ως προς την απάντηση τους.

Πολλοί άνθρωποι προσπαθούν υποσυνείδητα συνήθως, να παρουσιάσουν τον εαυτό τους εξωραϊσμένο και άτρωτο ώστε να μην δείξουν τις ευαισθησίες τους.

Άλλοι άνθρωποι πάλι, έχουν την τάση να εμφανίζουν τον εαυτό τους πιο ευαίσθητο και ευάλωτο από ότι είναι.

Ο ιστοριολήπτης όμως πρέπει οπωσδήποτε να ανακαλύψει την πραγματικότητα κάτω από μια αντανακλαστικά και συνήθως ακούσια παραποιημένη εικόνα.

Παραδείγματος χάριν σε μια κλασσική ερώτηση της κοινής ομοιοπαθητικής που είναι: ζηλεύεις, είσαι ζηλιάρης;

Άλλοι θα απαντήσουν θετικά και με έμφαση, συγχέοντας συχνά το ενδιαφέρον που τους δείχνουν με την τάση να τους ελέγξουν.

Άλλοι πάλι θα απαντήσουν αρνητικά, θέλοντας να δείξουν «υπεράνω» και χαλαροί.

Τι όμως συμβαίνει πραγματικά; Ποιος είναι ζηλιάρης και ποιος όχι;

Αν ο ιστοριολήπτης υιοθετήσει αβασάνιστα την απάντηση του εξεταζόμενου, θα υιοθετήσει αυτόματα και την υποκειμενικότητα της απάντησης.

Οι ιστοριολήπτες που μπορούν να είναι πιο σίγουροι για την αντικειμενικότητα της διαδικασίας, είναι οι βαθείς γνώστες της θεωρίας και πρακτικής του MAN.I.N.A (MANS INTELLECTUAL NORMALITIES AND ABNORMALITIES).

Στο θέμα αυτό της υποκειμενικότητας, έρχονται να δώσουν την λύση οι συνθέσεις της Προηγμένης Ομοιοπαθητικής.

Από τον «μπουφέ» με τα 26 έως 118 «πιάτα - φάρμακα» που περιέχουν, μπορεί ο κάθε οργανισμός να διαλέξει και να πάρει εκείνο που τραβάει η «όρεξη του» ή αλλιώς εκείνο που χρειάζεται πραγματικά ο οργανισμός του.

Ο οργανισμός αποφασίζει μόνος του αντικειμενικά.

Τέλος στην αβεβαιότητα της υποκειμενικής εκτίμησης.

 Όπως ο ηλεκτρισμός άλλαξε τον εξωτερικό κόσμο, έτσι η θεωρία και πρακτική του MAN.I.N.A (MANS INTELLECTUAL NORMALITIES AND ABNORMALITIES) μαζί με την Προηγμένη Ομοιοπαθητική αλλάζουν την οπτική και τις δυνατότητες του σύγχρονου ιστοριολήπτη προς όφελος εκείνου που αναζητά την υγεία του.

Ζήσε και εσύ την εμπειρία αυτής της αποδεδειγμένης αξίας.